Wanneer weet je of je verliefd bent?

Wat voor gevoel is dat?
En is het wetenschappelijk aan te wijzen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat je ontzettend graag bij iemand wil zijn en dat je denkt dat je samen met je geliefde uniek bent en ontzettend gelukkig gaat worden als je het al niet bent.

De wetenschap kan verliefdheid zelf niet meten, wel vast stellen dat bepaalde waarden in het lichaam zijn veranderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

als je echt verliefd bent kan je even nergens anders meer aan denken. je voelt kriebels in je buik en wil alleen maar bij hem/haar zijn.
14 jaar geleden
Je voelt een sterke, alles overheersende en intense aantrekkingskracht voor de ander.
Je voelt een sterke, alles overheersende emotioneel gevoel voor de ander.
Je wil alleen bij deze persoon zijn, zo dicht mogelijk in de buurt zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gevoel is, zegt men, dat er dan vlinders in je buik zitten.

Wetenschappelijk zal het vast te bewijzen zijn, dat er geen vlinders in je buik zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je krijgt er in ieder geval enorm veel positieve energie van, o.a. omdat je adrenaline gaat stijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt de vlinders in je buik.

Dat zou best wetenschappelijk te bewijzen zijn. Doordat meerdere personen hetzelfde gevoel omschrijven.

2 vingers onder je navel en 2 vingers naar binnen.