Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht om een BH aan te houden 's nachts?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind op internet echt alleen maar in fora info hierover, ik kan geen enkele andere bron vinden die zegt dat het slecht is of dat het niet uitmaakt, alleen maar discussies op fora hierover. Ik ben ook wel benieuwd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Het kan de doorbloeding wat belemmeren maar verder kan het geen kwaad. Het zit alleen niet lekker vind ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of het per definitie slecht is weet ik niet, maar waarom zou je het in vredesnaam willen? Het lijkt mij dat het wat minder vrij slaapt en voor een goede doorbloeding zorgt.

Ook is het voor je borsten zelf ook wel fijn om eens NIET in een bh te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal niet slecht zijn, maar waarom zou je het willen? Gewoon los in het hok 's nachts is toch wel het aangenaamst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, geen probleem :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms ben je zo moe dat het teveel moeite is om je bh uit te doen en dat hoeft ook helemaal niet! Je bh wordt misschien wel sneller vies door het vocht en zweet 's nachts.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat als je een beugel bh aanhoud `s nachts, dat je dan meer kans op borstkanker zou hebben. Maar of dat echt aangetoond is, dat weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriendin slaapt altijd met bh aan.Zij heeft juist pijn als ze deze niet aanheeft...'snachts.Ze laat elk jaar haar borsten onderzoeken op knobbeltjes,tot nu toe gelukkig niks te voelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, slecht is het niet.
Maar dan zou ik wel een softe nemen en die alleen
voor 's nachts gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding