Is het slecht om een BH aan te houden 's nachts?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan de doorbloeding wat belemmeren maar verder kan het geen kwaad. Het zit alleen niet lekker vind ik.

of het per definitie slecht is weet ik niet, maar waarom zou je het in vredesnaam willen? Het lijkt mij dat het wat minder vrij slaapt en voor een goede doorbloeding zorgt. Ook is het voor je borsten zelf ook wel fijn om eens NIET in een bh te zitten.

Het zal niet slecht zijn, maar waarom zou je het willen? Gewoon los in het hok 's nachts is toch wel het aangenaamst.

Nee hoor, geen probleem :-)

Soms ben je zo moe dat het teveel moeite is om je bh uit te doen en dat hoeft ook helemaal niet! Je bh wordt misschien wel sneller vies door het vocht en zweet 's nachts.

Ik heb wel eens gehoord dat als je een beugel bh aanhoud `s nachts, dat je dan meer kans op borstkanker zou hebben. Maar of dat echt aangetoond is, dat weet ik niet.

Mijn vriendin slaapt altijd met bh aan.Zij heeft juist pijn als ze deze niet aanheeft...'snachts.Ze laat elk jaar haar borsten onderzoeken op knobbeltjes,tot nu toe gelukkig niks te voelen.

Nee, slecht is het niet. Maar dan zou ik wel een softe nemen en die alleen voor 's nachts gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100