weet iemand waar je een chlamydia zelfstest kan kopen dmv urine voor een man?

Maakt niet uit online of in een winkel maar ik zelf word niet veel wijzer

Toegevoegd na 1 minuut:
Op internet staan ze wel met staafjes maar die is niet de bedoeling k heb gehoord van urinezelf testen buiten huisarts en labaratorium om, dus.dat.de test thuis.dmv urine opvangen gedaan kan worden zonder het nog op te moeten sturen naar een lab....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom niet naar de dokter

Antwoorden (2)

Deze tests kan u kopen open op de website van www.testuzelf.nl.
Laat de beoordeling evenwel over aan een arts!
Ik heb hier op deze site al cholesterol tests gekocht en kreeg een uitstekende service.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel.voor je antwoord, alleen.bij de test staat helaas dat hij niet leverbaar is :-(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens op thuistesters.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is helaas ook met het terug sturen naar het lab..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem eens contact op met hun, evt via het contactformulier, want er staat dat het "tijdelijk" niet meer beschikbaar is gezien de onbetrouwbaarheid van vorige test.
Men zoekt waarschijnlijk naar een oplossing.
http://www.testjezelf.nu/contactformulier.html
Je hebt inderdaad wel testen die je thuis kan doen. Er wordt wel vaak voor gewaarschuwd omdat deze testen lang niet altijd betrouwbaar zijn. Het wordt dus meestal aangeraden om je bij een arts te laten testen, dit kan bij je huisarts of bij een soa kliniek en dan weet je het echt zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, het is ook niet voor mijzelf, ben een vrouw haha maar mijn neef wil eerst thuis op zn gemak testen, gaat ook naar de huiarts maar wil eerst zelf kijken vandaar :) thnx voor je antwoord