Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Helpt Odaban handlotion echt tegen zweethanden?

Ik heb erge last van zweethanden, help vooral natuurlijke dingen geprobeert, maar het werkt niet echt. De reden dat ik chemische dingen niet probeer is omdat ik bang ben dat het erger word. Vandaar de vraag werkt Odaban echt tegen zweethanden. En ik wil ook mededelen dat dit niet met stress te maken heeft.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
788

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Obadan is al een tijd in landen als Engeland en Duitsland een groot succes. Odaban anti-transparant biedt de oplossing voor mensen met een normale tot (sterk) verhoogde zweetuitscheiding. In Nederland is sinds 2008 Obadan (onder meer) gewoon on line te koop.
Het droge effect van Odaban wordt bewerkstelligt door zogenaamde “poral plugs”, welke veroorzaakt worden door een reactie van eiwitten en aluminium. Dit zorgt voor een re-routing van het vocht naar de bloedcapillairen. Van daaruit wordt het getransporteerd naar plaatsen in het lichaam waar vochtafscheiding gemakkelijker kan plaatsvinden, zoals de nieren.
Odaban is een efficiënte, effectieve en veilige behandeling voor de bestrijding van overmatige transpiratie ook op handen (palmaire hyperhydrosis). Op diverse patiënten fora wordt vol lof gesproken over Obadan. Via Google zul je veel aanbieders vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding