Helpt Odaban handlotion echt tegen zweethanden?

Ik heb erge last van zweethanden, help vooral natuurlijke dingen geprobeert, maar het werkt niet echt. De reden dat ik chemische dingen niet probeer is omdat ik bang ben dat het erger word. Vandaar de vraag werkt Odaban echt tegen zweethanden. En ik wil ook mededelen dat dit niet met stress te maken heeft.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Obadan is al een tijd in landen als Engeland en Duitsland een groot succes. Odaban anti-transparant biedt de oplossing voor mensen met een normale tot (sterk) verhoogde zweetuitscheiding. In Nederland is sinds 2008 Obadan (onder meer) gewoon on line te koop.
Het droge effect van Odaban wordt bewerkstelligt door zogenaamde “poral plugs”, welke veroorzaakt worden door een reactie van eiwitten en aluminium. Dit zorgt voor een re-routing van het vocht naar de bloedcapillairen. Van daaruit wordt het getransporteerd naar plaatsen in het lichaam waar vochtafscheiding gemakkelijker kan plaatsvinden, zoals de nieren.
Odaban is een efficiënte, effectieve en veilige behandeling voor de bestrijding van overmatige transpiratie ook op handen (palmaire hyperhydrosis). Op diverse patiënten fora wordt vol lof gesproken over Obadan. Via Google zul je veel aanbieders vinden.