Bij de meeste tabak-winkels kan je een waterpijp kopen. Ook de dingen die je ervoor nodig hebt (kooltjes/tabak).
Bij Primera hebben ze het sowieso, maar bij zo goed als elke tabakwinkel hebben ze er wel een aantal.
Ook veel marokkaanse/turkse supermarkten verkopen ze.. meestal voor een lagere prijs..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb gister nog shisha's zien staan bij Action voor 5 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zaten altijd smartshops op t Korenbeurspleintje en in dat straatje van cafetaria Den Soeten inval..