Ik kan geen kamer krijgen met een wajong, waar moet ik dan wonen?

Hoi,
Ik heb een wajong uitkering gekregen omdat ik nauwelijks nog functioneer na jarenlang misbruikt te zijn. Nu gaan me ouders scheiden en moet ik uit huis.
Alleen zodra ik mijn wajong inkomen als inkomen toon aan kamer verhuurders word ik elke keer weer geweigerd...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
je kunt eens kijken bij de ribw of ze je daar kunnen helpen.

Het beste antwoord

Dag Marrieke
dit is niet bepaald makkelijk voor je, maar.... je staat niet alleen.
ik spreek uit jarenlange ervaring van jongeren opvangen en begeleiden.
wat kan je doen?
1 je kan bij je huisarts deze vraag neerleggen.
2 je kan tijdelijk naar crisisopvang.
3 je kan naar het GGZ en ook zij hebben acute hulp (gelukkig) en......zij kunnen ook helpen bij het verkrijgen van zelfstandige woonruimte.
4 in het allerergste geval kan je naar het Leger des Heils, die laten iemand niet buiten staan.en bemiddelen ook in het verkrijgen van woonruimte
maar het feit ligt er er zal wat gebeuren moeten, en in een stoel gaan zitten en afwachten is niet zinvol.
je zal echt zelf actie moeten ondernemen, hoe moeilijk dat ook is.
kan je aangeven in welk stukje van nederland je zit?
dan kan ik evt dingen voor je opzoeken.Als je er prijs op stelt natuurlijk :)
de 1e goede stap heb je nu al gezet door je vraag hier te stellen.
mvrgr;anna
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je vraag het best neerleggen bij Maatschappelijk werk. Eventueel kunnen zij behulpzaam zijn bij het vinden van een woning of kamer in de sociale sector. Mocht je het adres van Maatschappelijk werk niet kunnen vinden, dan kan je altijd even bij je huisarts langsgaan en vragen waar je moet zijn. Er is vast een oplossing voor. Niet wanhopen hoor!! Strekte.
Ivana