Is er iets dat tegen zweetvoeten helpt?

ik heb er alleen last van als ik schoenen een hele dag aan gehad heb.
is er iets wat ik er tegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer je voeten na het douchen 's morgens in te smeren met zinkzalf van bv zwitsal. Dit moet helpen de ergste geurtjes tegen te houden en je voeten lekker fris te houden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Draag leren schoenen, deze laten je voeten ademen, waardoor het vocht weg kan, draag katoenen sokken, deze nemen het vocht op, werkt dat niet afdoende dan is Syneo 5 de oplossing voor jou, SyNeo 5 werkt door zijn speciale samenstelling tot en met 5 dagen tegen een onaangename zweetlucht! Naar gelang het huidtype kan SyNeo 5 het zweten reduceren en u zo zeker beschermen tegen overmatige transpiratie. En Allantoinate beschermt de huid tegen irritatie en de daarin aanwezige hydraterende stoffen tegen uitdrogen. Dermatologisch getest. Voor de normale huid: Gebruik onder de oksels en op de voeten bij overmatig transpireren ter voorkoming van onaangename lichaamsgeur. Zonder parfum, derhalve voor haar en voor hem geschikt. Met milieuvriendelijke pompverstuiver.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht ook altijd dat als het vocht maar weg kan krijg je geen zweetvoeten nou mijn zonen hebben sandalen gehad (helemaal open) en die stonken verschrikkelijk. Ik heb ze weg moeten gooien ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook mijn zoon zweet enorm, ook onder zijn voeten, ook bij hem werkt het dragen van leren schoenen niet afdoende, ook de katoenen sokken zijn niet de oplossing, daarom Syneo 5 gekocht, wat wel vrij duur is in aanschaf, maar het voordeel heeft dat het maar eens in de 4 a 5 dagen aangebracht hoeft te worden, als je het gebruikt zoals in de gebruiksaanwijzing staat geschreven, het is ook zuinig in gebruik. Nu kan hij weer gewoon gympen aan.
Probeer het product 'Odaban' eens. Dit heeft mijn schoonvader ontzettend geholpen. Te verkrijgen via internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit groetmoeders tijd :-)

Koop een flesje kamferspiritus €2,- bij de drogist (kruidvat heeft het niet)
Neem een watje doe daar wat kamferspiritus op en smeer je voeten er mee in. Laat het even in de lucht drogen en doe dan sokken aan.

Als je dat een paar dagen lang 's ochtends en 's avonds doet heb je er binnen korte tijd een paar maanden geen last meer van.

Ik meen dit, ik gebruik het zelf ook.
Toen ik dit las op internet geloofde ik het niet, maar toen zag ik bij de drogist dat zo'n flesje maar €2,- was. daarvoor wilde ik het nog wel proberen. En het helpt dus echt.

Toen ik dat aan mijn vader vertelde, zei hij dat ze dat in dienst ook altijd deden.