Misschien via deze site? Er is in elk geval ook een forum. Daar kun je vast meer informatie vinden.

http://www.achterderegenboog.org/index2.html

Als het jou zelf betreft: heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vond ik ook nog, weet niet of dat van toepassing is op jouw situatie.

Toegevoegd na 42 seconden:
'Moeders zonder moeder' en de Landelijke Stichting Rouwbegeleiding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heel stom maar als je op je hyvesprofiel een hyve aanmaakt, kun je eentje starten met ''ik mis mijn moeder'' dan komen mensen zich vanzelf wel aanmelden en zodoende kun je er met een ieder overpraten als het klikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.ouderalleen.nl
Deze website is bedoeld voor zowel jongeren met gescheiden ouders, jongeren waarvan een ouder is overleden en op een aparte site is er nog een forum voor de alleenstaande ouder. Ik hoop dat je er wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bij de RIAGG hebben ze speciale groepen voor jonge mensen die een ouder hebben verloren.

Misschien is dat voor jou ook een optie.

Veel sterkte....