Hoe kan je zoals een detective worden?

Dan heb ik het over de karakter etc.
een detective denkt bijvoorbeeld altijd vooruit als hij een vraag stelt denkt hij bij zich zelf wat kan er gebeuren etc. hij kijkt naar een onderwerp van verschillende punten, kun je je zelf hierop trainen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt te veel slechte detectives gezien. Je gaat uit van een niet bewezen en foute veronderstelling. Dit is een kindervraag op een site voor volwassenen.

Antwoorden (2)

Detectives lezen en kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Detectives lezen(misschien aantekeningen? ;-)), boeken met tips lezen, googlen, en geheugentraining doen, bijv:
je loopt door de supermarkt, als je buiten staat moet je dit weten:
hoevel personen je hebt gezien,
welke kleren ze aan hadden,
of ze een bril hadden enz....

of je moet leren kijken als een crimineel, zodat je ze beter snapt en kan inschatten. zoek bijv:
open handtasjes, openstaande ramen met ladders, mensen met makkelijk pakbare portemonnee, auto met de sleutels er nog in!

ga zo maar door
veel suc6!!

Toegevoegd na 44 seconden:
ik bedoel aantekeningen MAKEN ;-)