wat kan je doen aan rode schaamlippen? (zijn niet opgezwollen ofzo)

ik heb erg rode schaamlippen en ik vind het lelijk.. kan je er iets aandoen?
ik ben nog best jong en ik heb geen schimmelinfectie ofzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je schaamlippen HOREN erg rood te zijn dus dat is niet lelijk dat is normaal. Je kunt er ook niets aan doen. Gewoon accepteren dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja, je kunt er wel wat aan doen, je kunt ze bleken...

Toegevoegd na 1 uur:
Nog eens ter verduidelijking: bleken is een antwoord maar niet iets wat ik iemand zou aanraden. Volstrekt onzin en onnodig en misschien nog schadelijk ook! Accepteer je lichaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Bleken!? Is niet grappig!
Ritsuka
11 jaar geleden
Bleken?! Veel onnodig risico..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zei toch ook niet dat ze dat moet doen, hebben jullie de rest van het antwoord niet gelezen? Ik moet wel een antwoord geven en ja dat is bleken.
Bosje schaamhaar erop laten groeien dan zie je ze niet. Daarnaast zijn ze echt zo rood. Heb je wel eens vergelijkingsmateriaal Gezien. Gezonde schaamlippen zien rood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alsjeblieft niks aandoen, prachtig mooi zo