ik heb heb erg dikke wangen , maar ben helemaal niet dik wat kan ik hier tegen doen?

mijn wangen zijn erg dik, maar ik ben zelf helemaal niet dik, erg gek.
ik hardloop 2x in de week + dat ik nog 2 uur op school gym,
ik heb alleen een heel klein buikje , maar daar zit ik niet zo veel over in.
in ben ook kerngezond voor mijn leeftijd, en mijn gewicht is precies goed voor mijn lengte.
ik eet ook gewoon gezond.
hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn wangen niet meer zo dik zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
het is gewoon je lichaamsbouw dat je op die plekken sneller vet vasthoud. Niet veel aan te doen.
Hoe oud ben je? zoals genoemd kan het ook babyvet zijn

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is dit gewoon babyvet. Bij de meeste mensen verdwijnt dit rond hun 25e verjaardag, even wachten nog dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enigste manier is liposuctie in je gezicht. Het is niet aan te raden maar wel een oplossing. Daarnaast is gewoon accepteren. De beste oplossing. Ieder mens is anders en dat maakt de wereld mooi.