als je flauwvalt, hoelang mag je dan niet sporten? (kort bewusteloos en geen verdere last)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
is er een reden bekend voor het flauwvallen?
eet en drink je verder gezond en genoeg?
had je last van lage bloeddruk of zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen duidelijke reden...

Antwoorden (2)

Ligt eraan waarom je flauw bent gevallen, kwam het door te weinig eten, of door pijn, of het zien van iets waar je niet tegen kan, dan is er niets aan de hand, dan kun je een half uurtje later, als je je weer ok voelt, weer gaan sporten. Weet je de oorzaak niet, of komt het door ziekte of afwijking, laat deze adviezen dan aan een arts over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker als je flauwvalt zonder dat je dat van te voren aan voelt komen is het zaak om naar de huisarts te gaan, bijvoorbeeld om hartritmestoornissen uit te sluiten. Niet bang zijn, maar goed voor jezelf zorgen.