Wat is dit?

Wat is dat gevoel tussen je benen (sorry) wat je krijgt als je op een schommel (of iets dergelijks) naar beneden gaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk de bloeddruk. Het hart circuleert het bloed door het lichaam. De benen liggen laag dus het er naar toe laten stromen gaat als het ware vanzelf. Omhoog moet er wel getrokken worden. Is je beweging dan naar beneden dan stuwt het op omhoog. Dat komt dan allemaal tesamen in de slagader bovenin die door de lies omhoog loopt.

Toegevoegd na 12 minuten:
"Slagader" moet natuurlijk ader zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zijn de G krachten positief en negatief die inwerken op je lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de heftigheid die zich daar laat registreren... Heftigheid komt daar het lichaam binnen, zodoende dat je het daar voelt... De versnellingskrachten maken dat heftig... Je valt als het ware zonder dat het pijn doet...