Mijn benen zijn dik door mijn spieren hoe krijg ik ze toch ''dun''?

ik heb benen die zijn gespiert maar ik wil graag dunne benen niet gespiert wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wees blij met gespierde benen. Ophouden met ballet of sporten zal je benen dunner maken, maar niet direct ook mooier. Lang ziek op bed maakt je spieren ook zwakker dus dunner. Wees echter verstandig, doe er helemaal niets aan. Wees blij met gespierde benen. Menigeen zou er een moord voor doen.