Waar kan je een sportbh van Triumph kopen?

Hallo allemaal,

Binnekort krijg ik een her-operatie en ben op zoek naar een sportbh van het merk Triumph met de sluiting gewoon aan de achterkant. Weet iemand in welke winkel je hem kan kopen zodat ik hem gewoon kan passen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de V&D hebben ze in ieder geval wel Triumph.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is mooi krijg ik ook mijn extra koring dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem bij v&d in de winkel gehaald :) thanks!

Andere antwoorden (1)

Elke gewone BH winkel moet die hebben maar kijk eens serieus naar deze site met een prima retourmogelijkheid: http://www.sportbeha.com/index.php?action=search&lang=NL&srchval=triumph&custsubmit2.x=0&custsubmit2.y=0