Bestaat er een middeltje dat je tong minder ruw maakt als je te hete thee hebt gedronken?

Je kent het vast wel, je neemt een slok te hete thee of soep en hebt vervolgens een heel ruwe tong met een raar gevoel. Bestaat er iets dat dat verzacht of verminderd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Iets zachts en koud,bijvoorbeeld yoghurt,helpt bij mij goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

melk en andere zuivel. dus ook yoghurt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet echt veel, er is een lichte verbranding opgetreden.
Smeer het in met tandpasta dat wil nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem dan een klontje of lepeltje suiker!