Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet of het kwaad kan als je het bitterzout (lever- en galblaasreiniging ipv met water met appelsap mengt en opdrinkt?

Het is in ieder geval stukken beter weg te krijgen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Heel toevallig heb ik gisteren van mijn natuurarts een briefje meegekregen, om mijn mogelijke kleine galsteentjes zelf te verwijderen.

Het drinken van liefst biologisch appelsap, 6 dagen iedere dag een l., heeft als doel, de galwegen zacht en soepel te maken.
Het bitterzout opent de galwegen.
Het niet drinken van 6 dagen appelsap, maar wel het innemen van bitterzout, zorgt er voor dat de galreiniging minder goed kan verlopen en zelfs een galaanval kan veroorzaken.

deze zelfde kuur heb ik 20 jaar geleden ook al eens gedaan met een prima resultaat, heb de kleine galsteentjes die er mee uit kwamen ook echt gevonden.( 5 stuks)

Wil je mijn volledige tekst, geef dat dan even aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie Eddijst. Ik heb deze week appelzuurcapsules gebruikt. Ik heb het meer over het bitterzoutdrankje. Heb het eerste glas (appelsap) al op, nu doe probeer ik de 2e met water weg te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan wat verschillende adviezen op dit gebied, die van jou wijkt nogal af van die van mij.
het bitterzoutdrankje kan je met een rietje drinken, dan proef je er minder van en/ of wat citroensap toevoegen.
Verder moet je ( als je dat kan) de sterk concentreren op waar je mee bezig bent, vooral dat het goed is voor je lichaam en je niet concentreren op de vieze smaak als je weer gaat drinken.
Is best wel moeilijk, maar het kan wel.
Zelfs bijna geheel je smaak uit schakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had jouw vraag niet helemaal goed begrepen, je wilt het tweede drankje bitterzout niet met appelsap, maar met water weg krijgen, of anders om. lijkt me geen probleem, het gaat hier om het bitterzout, wat moet je hierna innemen, olijfolie?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing