Hoe heet het apparaat dat jou over 30 jaar laat zien?

Beste lezer,

Ik wilde heel graag weten hoe het apparaat heet dat wanneer je je gezicht laat scannen, jou laat zien hoe je er over bijv 50 jaar eruit zal zien. Heel veel dank alvast voor uw reactie en antwoord.

Met vriendelijke groet,
Miriam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een apparaat daarvoor ken ik niet.
Niet in de zin van een machien.
Waar zou dat moeten staan dan?

Ik heb er wel een App. voor, op mijn Android Tablet.
En die app. heet: Aging Booth

Die is er ook voor Apple.

Er is een Facebookpagina van:
http://www.facebook.com/agingbooth
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dezelfde gedachte voor het maken van een eigen app, maar ze zijn me voor.. een ander verzinnen maar..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pardon. Mijn reactie mist een bovenstuk. Ik wil u beide bedanken voor uw antwoord. Ik had precies dezelfde gedachte voor het maken van een eigen app..

Andere antwoorden (1)

een tijdmachine