Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het notanummer vinden op de factuur van Specsavers?

Ik heb een bril aangeschaft bij Specsavers, en ik wil het gaan declareren. Maar ik kan het notanummer niet vinden op mijn factuur. Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik vermoed, dat het niet kunnen vinden van dit nummer niet veroorzaakt wordt door een verkeerde sterkte van het glas :-)

Als je een factuur hebt, dan staat er een nummer hebt. Of dit nu een 'notanummer' heet, een 'rekeningnummer' of een 'factuurnummer' doet er niet toe. Met elk van die woorden wordt precies hetzelfde nummer bedoeld.
(Lees meer...)
Computoon
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het rekeningnummer heet want dan verwacht ik meer een bankrekeningnummer...
Computoon
12 jaar geleden
Zo noemen ze het inderdaad meestal niet maar het kan/mag wel. Een bankrekeningnummer staat vaak in een kleine letter tussen alle andere standaardbedrijffsgegevens. En een 'rekening'-nummer, in de zin van factuurnummer, in goed leesbare letters op een prominentere plaats. Ook handig voor boekhoudingen, anders blijf je zoeken.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing