Hoe lang doet een verzekeraar er gemmiddeld over om een brief terug te sturen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat zit ergens tussen een week en helemaal nooit in.
14 jaar geleden
Kan ik niet echt zinnig antwoord op geven, behalve dat als je het te lang vind duren je beter even kan bellen. Dan kan je zomaar te horen krijgen dat: je de brief is nooit aan gekomen, de medewerker die jouw brief behandelt is ziek/ vrije dag/ of erger nog voor 3 maanden op vakantie.
Je dossier is zoek of het meest gebruikte antwoord, je brief is in behandeling en er kan niemand zeggen hoelang dit gaat duren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou 2 weken moet mij meer dan genoeg lijken. Anders kan je ook met ze bellen en naam en datum noteren en een bevestiging van het gesprek op papier zetten en bewaren.