Wat denk je van het pas ontdekte 'glyconutrients' dat mensen zoals jij geheel gezond schijnt te maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat de gene die die glyconutrients propageert gewoon rijk probeert te worden over de hoofden van goedgelovige mensen. En dat dat spul dus het middel daartoe moet zijn.

Geloof toch niet meteen in fabeltjes: zalfjes, die jouw rimpels doen verdwijnen, pilletjes die je weer een jonge hengst maken...Ze noemen dat 'knollen voor ciitroenen verkopen'

Ik denk dat de verkoper van glyconutrients er niet voor terugschrikt heel veel geld te verdienen aan het bedriegen van mensen die zo wanhopig graag weer gezond willen worden, dat ze iedere strohalm aangrijpen. Ik gun je van harte dat je weer beter wordt, maar het enige dat dit soort wondermiddeltjes doen, is je bankrekening leger maken. Ik heb er even naar gekeken, en weet je wat glyconutrients zijn? Suiker. Niets meer of minder dan simpele suiker. In een potje gestopt en gecombineerd met wat bijzonder klinkende ingrediënten als haaienkraakbeen en dezelfde shiitake die je in je Chinese afhaalmaaltijd vindt. En dan mag je zo'n 45 dollar (plus wie weet hoeveel verzendkosten) betalen om een potje suiker te kopen waar de volgende disclaimer onder staat: "These statements have not been evaluated by the FDA. This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease."

Bronnen:
http://glycoinformation.com/buy.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100