Hoe kan ik 's ochtends langer in bed blijven?

Ik vind het altijd heel moeilijk om 's ochtends uit bed te komen.. Is er een handige manier wanneer ik langer in bed kan blijven? Zegmaar manieren van tas 's avonds al inpakken etc. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
's Avonds eerder naar bed gaan, dan ben je wél uitgerust als je wekker gaat!
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb in de avond alvast ontbijt (muesli met yoghurt) klaargemaakt en in koelkast gezet, water zit al in waterkoker, theekopje met zakje staat al klaar, al mijn bakjes met eten voor de dag staan al klaar, moet alleen nog beleg op brood (dat haal ik in de avond uit de vriezer).
Kleren liggen ook al klaar, dus in de ochtend ben ik binnen een kwartier klaar, kleren aan, waterkoker aan, intussen beleg op brood gooien en in tas doen, dan thee maken en mn muesli pakken.
En dan kan ik rustig eten en ondertussen nieuws kijken.
Ritsuka
11 jaar geleden
Zo moeilijk is het dus niet, gewoon voorbereiden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wachten tot je 65 wordt of werkeloos......... En verder is dit inderdaad een vreemde vraag.
Jij weet toch wat je 's morgens allemaal doet?
Doe dat 's avonds en klaar ben je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog even geduld hebben. Het is bijna zomertijd!

Antwoorden (1)

Je kunt inderdaat je tas al klaar zetten. Leg je kleding ook al vast klaar en ook al je andere dingen zodat je nergens naar hoeft te zoeken, zoals borstel etc.
Dek 's avonds al de tafel (muv koelproducten natuurlijk) zodat je meteen kunt gaan ontbeiten. Smeer ook vast je lunch en eventueel ook al je ontbeit.

Zet je wekker ook een kwartier eerder. Zo kun je (voor je gevoel) langer blijven liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wekker een kwartier vooruit zetten is onzinnig
ik heb een hekel aan de winter, maar ik scheur
ook niet een paar maanden van de kalender.
Discipline,tijd is tijd, hup je bed uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagsteller wil juist niet hop, haar bed uit en hiermee fop je jezelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ er is een verschil tussen jezelf een kwartier foppen en een heel seizoen en ik heb het over de wekker, volgensmij heb jij het over de klok.