Wat is het verschil tussen vrouwvriendelijke porno en vrouwonvriendelijke porno?

Ik heb sinds kort de "vrouwvriendelijke" pornozender Dusk,maar ik zie niet echt verschil tussen Dusk of een andere pornozender.Is er wel vrouwvriendelijke porno?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
AWM
14 jaar geleden
Vrouwvriendelijke porno is ongeveer hetzelfde als een diervriendelijk abattoir.
Je kunt het wel zo noemen, maar aan het einde van het liedje komt het steeds op hetzelfde neer.

Antwoorden (4)

Seks is seks en porno is porno.

Of het op film nu voor mannen of vrouwen gemaakt wordt, het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

Er zijn mannen die de voorkeur geven aan softe seks, maar er zijn ook vrouwen die voorkeur geven aan harde porno.

Vaak zeggen vrouwen er nooit naar te kijken, maar ondertussen zien ze ongemerkt toch alles...

Vrouwvriendelijke porno is volgens mij iets dat verzonnen is door mannen, om porno ook acceptabel te maken voor vrouwen...

Het komt er op neer dat ``het`` wat minder expliciet in beeld wordt gebracht en dat het beeld wat waziger gemaakt wordt, zodat er meer beroep op fantasie wordt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maar dan moet je ook nog even meenemen of de actrices wel vrouwvriendelijk werk hebben moeten doen.
En ik betwijfel dat, ondanks die vaseline op de lens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoordman: De porno actrices kiezen zelf om dit werk te doen.Ze moeten niks toch, als ze het niet willen doen ze het toch niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@bq24: Niet iedere porno-actrice doet het vrijwillig, verhalen genoeg van vrouwen die jarenlang ertoe gedwongen zijn.
Geldt natuurlijk niet voor allemaal.
The devil is in the details. En de details zijn nou juist de zaken waar veel mannen kwijlend van beginnen te stuiteren, terwijl het vrouwen gestolen kan worden.
Close ups van allerhande lichaamsopeningen, gevolgd door ontladingen die in iemands gezicht worden gedeponeerd zijn, uitzonderingen daargelaten, geen zaken waar vrouwen en stelletjes op zitten te wachten. Net als gerampetamp zonder verhaal. Volgens Ziggo brengt Dusk "goed uitgewerkte verhaallijnen met erotische spanning, geselecteerd door in de dameserotiek bekende persoonlijkheden als Candida Royalle en Petra Joy."
Dus, expliciete handelingen met een excuus, in plaats van slechts een aaneenschakeling van scenes van types met centimeters dikke lagen make-up die elkaar op de meest onverwachte en onrealistische momenten bespringen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vooral respect voor de vrouw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen houden van een verhaal in een film. En in deze "vrouwvriendelijke" films zit (zogenaamd) een verhaallijn. Verder komt het volgens mijn mening op hetzelfde neer.
De vrouwen die er in spelen kiezen er ook zelf voor, ze worden niet verkracht of gedwongen voor de camera, dus zo vrouwonvriendelijk is het allemaal niet. Voor zover ik weet kunnen ze ook aangeven als ze bepaalde handelingen niet willen doen.
Het is meer een woord om vrouwen te stimuleren om ook porno te kijken volgens mij. Terwijl er zoveel vrouwen zijn die gewoon kijken. De afkeer van porno is meer gebaseerd op het feit dat manlief stiekum zonder haar zit te kijken dan dat ze echt een afkeer hebben en gelokt moeten worden met woorden als vrouwvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn vast mensen die daar opgewonden van worden hufkes haha