Gaat je vagina stinken van bier?

Dit word wel eens gezegd

Weet jij het antwoord?

/2500

Ligt eraan hoe je het inneemt. In elk geval niet van drinken van bier.

Ik heb er nooit van gehoord, je kunt alcohol in je adem ruiken, of via je zweet. maar je vagina gaat er niet anders van ruiken

http://1-intimiteit.plazilla.com/seks-weetjes-en-feitjes-altijd-grappig-om-te-weten-deel-5 Op deze site staat dat je vagina gaat stinken van bier door de gist in het bier.

Lijkt me onzin. Nooit iets van gemerkt, ook niet toen ik nog studeerde. Er is op internet ook geen enkele betrouwbare bron te vinden waaruit dat blijkt. Dat iemand dat beweerde in Oh Oh Tirol, lijkt me wel het grootste bewijs dat het onzin is. Als je een stinkende grot hebt, zou je wel kunnen proberen of het beter wordt als je het bier laat staan, net zoals je b.v. koffie kunt laten staan als je uit je mond stinkt. Niet iedereen die koffie drinkt, stinkt uit z'n mond.

Dit lijkt mij 'een broodje aap verhaal' Ik heb iets dergelijks nog nooit gehoord of er ergens over gelezen. Alcohol wordt, direct na inname door de lever als lichaam vijandig herkend en daarom start ook direct de afbraak van dat artikel. Het restant wordt door de nieren uit het bloed gefilterd in die nieren ontdaan van alle reuk, kleur en smaakstoffen en als urine uitgescheiden. Zodra de urine uitgescheiden is, is het lichaam dus geheel ontdaan van alle mogelijke geurtjes. Het enige dat je wellicht ruiken kunt is dat je URINE eventjes een beetje anders ruikt, maar dat is dan beslist niet je vagina. Groetjes, Ton

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100