Gaat je vagina stinken van bier?

Dit word wel eens gezegd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
45.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Goede intieme hygiene hanteren, lijkt mij niks aan de hand.
2-3x in de week spoelen met water, geen zeep of iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja, ik spreek niet uit ervaring, maar werd net uitgejoeld omdat ik wel eens bier drinkt.. Heb er zelf nooit wat van gemerkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn urine gaat er wel van stinken als ik een nacht goed heb doorgehaald met bier, maar echt de vagina zelf niet hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je eet en drinkt heeft invloed op je lichaamsgeuren, dus wellicht ook op de geur van je vagina. Maar ik denk zelf dat het eerder voortkomt uit sexisme, dat sommige jongens vinden dat vrouwen geen mannelijke dingen horen te doen, zoals bier drinken.

Antwoorden (5)

Ligt eraan hoe je het inneemt. In elk geval niet van drinken van bier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er nooit van gehoord,
je kunt alcohol in je adem ruiken, of via je zweet. maar je vagina gaat er niet anders van ruiken
anneliez
11 jaar geleden
http://1-intimiteit.plazilla.com/seks-weetjes-en-feitjes-altijd-grappig-om-te-weten-deel-5

Op deze site staat dat je vagina gaat stinken van bier door de gist in het bier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gist overleeft het maagzuur toch niet? Of bedoel je dat er stoffen in gist zouden zitten die, via de spijsvertering en de bloedbaan, tot een andere geur van de vagina zouden leiden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziet er uit als een zeer betrouwbare bron, not.
Lijkt me onzin. Nooit iets van gemerkt, ook niet toen ik nog studeerde. Er is op internet ook geen enkele betrouwbare bron te vinden waaruit dat blijkt. Dat iemand dat beweerde in Oh Oh Tirol, lijkt me wel het grootste bewijs dat het onzin is.

Als je een stinkende grot hebt, zou je wel kunnen proberen of het beter wordt als je het bier laat staan, net zoals je b.v. koffie kunt laten staan als je uit je mond stinkt. Niet iedereen die koffie drinkt, stinkt uit z'n mond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grot...? Lekker respectloos
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, respect voor mijn grot dan, ik houd erg van speleologie als fysisch geograaf zijnde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ik snap het al, jij denkt natuurlijk dat ik een man ben! Nee hoor, al ruim 43 jaar de gelukkige bezitter van een vagina. Gefeliciteerd met internationale vrouwendag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dacht inderdaad dat je een man was. Het hele idee van 'een stinkende grot' staat me nog steeds wel tegen hoor, ondanks dat je er zelf ook 1 hebt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een 'grot' heb je natuurlijk... Interpreteer m'n vorige reactie niet verkeerd. Of ie stinkt is niet aan mij te bepalen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste gesprek ooit. +
Dit lijkt mij 'een broodje aap verhaal' Ik heb iets dergelijks nog nooit gehoord of er ergens over gelezen.

Alcohol wordt, direct na inname door de lever als lichaam vijandig herkend en daarom start ook direct de afbraak van dat artikel.

Het restant wordt door de nieren uit het bloed gefilterd in die nieren ontdaan van alle reuk, kleur en smaakstoffen en als urine uitgescheiden. Zodra de urine uitgescheiden is, is het lichaam dus geheel ontdaan van alle mogelijke geurtjes.

Het enige dat je wellicht ruiken kunt is dat je URINE eventjes een beetje anders ruikt, maar dat is dan beslist niet je vagina.

Groetjes,
Ton