Ik heb van de huisarts gehoord dat 2 botjes in mijn voet op elkaar zitten, hoe kan dit probleem verholpen worden ?

Ik moet komende week naar de orthopeed, maar weet echt niet wat ik kan verwachten, van de huisarts heb ik gehoord dat er 2 botjes op elkaar zitten. En het verstandig is om naar de orthopeed te gaan. Ik weet nu dus echt niet wat ik kan gaan verwachten. Kan ook niks op internet hier over vinden. Hoop dat iemand mij kan helpen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om een antwoord te krijgen ga je juist naar die orthopeed. Wij zien jouw voet niet, hebben geen foto en je zegt niet eens waar die botjes dan zitten (er zitten zoveel botjes in je voet) en je denkt dat wij jou daar een antwoord op kunnen geven? Gewoon afwachten dus.

Het beste antwoord

De orthopeed zal eerst gaan onderzoeken wat er aan de hand is met jouw voet, als hij weet wat er mis is, zal hij een behandelplan maken en in overleg met jou, de behandeling starten. De orthopeed zal dus duidelijk uitleggen wat er gaat gebeuren, voordat er iets gebeurd. Het is voor ons niet mogelijk op deze manier, duidelijk aan te geven wat er gaat gebeuren en wat er aan de hand is met jouw voet. Het is dus zaak, je vragen aan de orthopeed voor te leggen, schrijf alles wat je te binnen schiet aan vragen op en neem dat briefje mee naar de orthopeed, zodat hij je vragen kan beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet goed mogelijk jouw vraag te beantwoorden omdat op dit forum niet is te zien welke botjes verkeerd zitten en hoe ze verkeerd zitten. De behandeling zal afhangen van wat er precies aan de hand is. De orthopeed zal eerst een rontgenfoto maken om te kijken hoe de botjes in je viet zitten. Mogelijk wil hij ook nog een MRI maken. Als hij dat heeft gedaan weet hij zelf ook pas wat er aan de hand is, en zal hij de mogelijkheden voor behandeling met jou bespreken.