Verliefd op een persoon die je nog nooit gezien hebt, en nu?? En ben ik wel verliefd?

Via de chat ben ik contact geraakt met een meisje uit een ander land.
We hebben 5 uur nonstop gepraat over van alles en nog wat, ook over erotisch getinte dingen.
Ze heeft mijn emailadres gekregen.
Nu 2 dagen later kan ik alleen nog maar aan dat gesprek denken, en kijk ik elk uur m`n mail of ze niet toevallig iets gestuurd heeft.
Ik weet dat ze blond is en in mijn gedachte ben ik de hele dag aan het fantaseren hoe ze er uit ziet in het echt.
Ben ik verliefd??? En wat moet ik hiermee???
Aangezien ik getrouwd ben......

ps. mijn vrouw weet overigens dat ik wel eens chat met vreemden, en vind het niet erg, het is tenslotte hooguit flirten via internet en niet in het echt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (12)

Je weet dat ze blond is.Hoe dan?Het is internet hoor.Weet je vrouw ook dat je chatsessies erotidch getint zijn?Wat een relatie.maar goed dat is jullie zaak.Je bent wel erg snel verliefd en buiten het feit dat je getrouwd bent kan je blonde vamp weleens een rode oude vrouw of man van 78 zijn.Veel sucses.

Toegevoegd na 26 seconden:
erotisch.tikfout.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, dat kan heel goed... Je fantasie kan je zelf in een verliefdheid storten just like that... En je kunt er zelfs zo goed als ziek van worden ook nog, zo erg kun je het maken...

Wat jij allemaal in je toelichting zegt is eigenlijk al een bewijs dat het zo maar kan, ja dus, het kan, jij laat het zien...

Je doet in mijn ogen al wel iets dat niet goed is voor de relatie met je vrouw, maar daar vroeg je dan weer niet naar... Wees totaal open naar ALLE partijen dan kun je en mag je doorgaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt haar nog nooit gezien. dus eigenlijk kan je niet echt verliefd zijn. maar ik denk dat je verliefd bent door de spanning. de fantasie.
mischien als je haar in het echt zou zien knap je wel helemaal af.
14 jaar geleden
Volgens mij,ben je alleen maar verliefd op het verliefd zijn!
Zoals jij het brengt trouwens is het NIET alleen maar flirten via het internet,dan ga je niet steeds maar kijken,of er al mail is. En heb je er ook aan gedacht welke verwachtingen je wekt bij dat meisje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chatten via het internet is een virtuele wereld. Iedereen kan zijn wie hij of zij zelf wil. Alle vrouwen zijn blond en hebben blauwe ogen en alle mannen zijn donker en gespierd. En praten over erotische getinte zaken is natuurlijk heel makkelijk. In het echt doe je dat echt niet! Dat is nu ook zo mooi van het internet, iedereen kan zijn wie hij/zij zelf wilt zijn. Pas daar wel mee op, gaan geen verwachten krijgen of scheppen. Want het kan dus heel vaak heel anders zijn dan het in werkelijkheid is. Wat je thuis hebt zitten is echt. Dat is je vrouw waar je ooit voor hebt gekozen. Besef dat wat je hebt belangrijk voor je is anders had je nooit voor haar gekozen. Dat meisje op het internet is best leuk, maar kan net als al die andere meisjes heel anders zijn dan wie zij zegt. Wordt nu alsjeblieft niet verliefd op haar want je kent haar helemaal niet en weet ook niet of zij echt is. Want zou jij op je eerste afspraakje met een dame over erotische dingen praten? Denk het niet, dus neem het maar niet serieus net zoals je eigenlijk jezelf op het internet niet serieus moet nemen. Sterkte en richt je maar lekker op die vrouw op de bank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent m.i. verliefd op de woorden die jullie hebben uitgewisseld en het spannende gevoel, en niet op de persoon zelf. Wat weet je helemaal van iemand na vijf uur chatten? Of na 10 uur chatten, of na twee weken chatten?

Je weet niet (zeker) of ze blond is, in 't echt leuk en aantrekkelijk is, een mooi karakter heeft, bij je past. Eigenlijk weet je helemaal niets en ben je bezig een luchtkasteel te bouwen.

Ik denk dat je goed moet kijken waar je eigen grenzen liggen en in hoeverre je die wil verschuiven en vooral ook je verstand erbij moet houden t.a.v. de werkelijkheid. Hoogstwaarschijnlijk ben je voornamelijk verliefd op het verliefde gevoel en had het net zo goed een brunette uit een ander land kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij je afvraagt of je verliefd bent op een persoon, dan ben je dat dus zeker niet.

Ik hoop dat je wel verliefd bent op de vrouw waarmee je getrouwd bent...

Niet dat ik er problemen mee heb dat jij aan het flirten bent op Internet hoor.

Maar als je een goed huwelijk hebt zou ik me toch eens afvragen of je vrouw er werkelijk geen problemen mee heeft dat je met vreemde vrouwen aan het chatten bent.
Misschien zegt ze van niet, maar denkt ze er ondertussen anders over.

En als ze die frustratie dan telkens opslaat barst een keer de bom. Is je vrouw misschien weg, en blijkt die leuke dame op Internet een vent te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt inderdaad als een sprookje. Ik denk alleen dat je echt uit je droom wakker moet worden. Op chat sites doen veel mannen zich voor als vouw. Als je haar niet gezien hebt via een web cam kun je er niet zeker van zijn dat je echt met een vrouw hebt zitten chatten. Vergeet die blonde stoot en ga vanavond eens gezellig iets leuks met je vrouw doen en verwen haar eens lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je meer verliefd ben geworden op het opwindende gevoel, dat je misschien iemand bent tegen gekomen waar je vrliefd op bent terwijl je wel getrouwd bent.
Natuurlijk kan het dat je ontzettend goed met iemand kan opschieten, terwijl je diegene niet kent, maar ik denk niet dat je op die manier intiem verliefd op iemand kan worden.

Buiten dat blijft het internet dus weet je nooit met wie je nou precies hebt lopen chatten.

Zowiezo raad ik je aan om te stoppen met op het internet te chatten naar vreemden.
Niet alleen denk ik dat je daarmee, door het flirten, misschien je huwelijk op het spel kan zetten.
Ook denk ik dat al dat geflirt nooit goed kan zijn.

Het enige wat ik je kan aanraden is te stoppen met dat gechat en die 'blonde vrouw' te vergeten, ookal is dat zo moeilijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je haar zegt ziet krijg je een heel ander beeld en denk je: is dat ze nou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat vind je in het chatten wat je in het echte leven nu mist?
Aandacht?
Mooie woordjes?
Een vrouw die je niet altijd tegenspreekt?
Die altijd tijd voor je heeft als het jouw uitkomt?
Jouw shatvriendin is als een lieve hond die zich laat aanhalen, maar er komt een moment dat deze hond niet meer lief is, of zo maar verdwenen.
Zou nog maar geen mandje kopen voor haar en haar snel terug sturen naar de rechtmatige eigenaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nu?Nu is het tijd om met die onzin te stoppen.Verliefd ben je niet, alleen opgedraaid.
Keer eens terug naar de echte wereld en stel je eens een paar ernstige vragen.