Ik heb een klein blaartje op mijn hand, door turnen en ik heb zaterdag wedstrijden. Hoe kan ik dit minder pijn laten doen?

Ik heb echt een mini blaartje op m'n hand(palm) (niet gebloed of iets, ook geen loshangend vel), opzich is dit niet zo erg, maar ik heb zaterdag wedstrijden? is er toch een oplossing om hem minder pijn te laten doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga voor het turnen eens over je handen met de Compeed blarenstick, dit beschermd je hand tegen de blaren, als de blaar er zaterdag nog zit, is het zinvol een speciale blarenpleister erop te plakken, ook van Compeed verkrijgbaar, bij de apotheek en drogisterij te koop, maar heb je ook aan de speciale turnbandjes gedacht, die zijn niet goedkoop in aanschaf, bij de sportzaak, maar ook zeker een goede bescherming voor je handen. De kans is groot, dat je blaar zaterdag ingedroogd is en niet meer gevoelig, maar neem wel de juiste maatregelen om dit in het vervolg te voorkomen. Toegevoegd na 3 minuten: Turnbandjes of turnleertjes, beide namen worden gebruikt.

Naaldje steriliseren door hem kort in vuurtje te houden. Klein gaatje in de blaar maken dan loopt het vocht weg. Niet in die blaar gaan poeren.Goed ontsmetten en pleister erop. Blaar goed schoon houden. Blaren zijn gvoelig voor ontsteking.

Gelpleister van het kruitvat erop. Het geneest sneller dan een gewone pleister en de pleister is dikker dan gewone ... je beschermt je wond/blaar dus beter.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100