Hoe kun je deze rugspieren het beste oefenen/verstevigen/trainen?

Beste mensen,

weet iemand hoe je deze rugspieren (zie foto's) het beste kunt oefenen/verstevigen/trainen?

Liefst zonder fitness apparatuur…

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
zoals het op deze foto er uit ziet vind ik het persoonlijk een beetje eng..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziet er idd behoorlijk onnatuurlijk uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb bijna hetzelfde en ben 15 jaar oud. Is gewoon het aanspannen waardoor je heel breed wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wings
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google bijvoorbeeld op "wings workout"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wings ja,dat hoor ik ook net van m'n broer die aan zelf aan krachttraining doet,thuis(we hebben zelf een kamer met fitnessapperaten)en hij gaat ook om de dag naar sportschool, en dat is eng of onnatuurlijk hoor.
Zo'n lichaam krijg je alleen als je serieus bezig bent hiermee.
Ik denk dat veel mannen hier jaloers op zijn(vooral die met een bierbuik,haha;))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps ik bedoel dat is NIET eng of onnatuurlijk.
Typo..

Het beste antwoord

Met deze oefeningen:

Chin-up
Pull-up
Rear Pull-up

Alleen zo ver als de foto zou ik niet gaan, want dat ziet er niet echt meer natuurlijk uit.
Maar 1 spier trainen heeft niet zoveel zin, dan kan je beter naar de sportschool gaan en alles trainen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De brede rugspieren kun je trainen met pullups, dus jezelf optrekken.