Wat is de geldwaarde van een potje zelf gemaakte acaciahoning door een imker waaraan géén suiker toegevoegd is?

De hoeveelheid honing = een gewoon confituurpotje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er wordt door een imker nooit suiker toegevoegd aan honing. Honing is van zichzelf al heel erg zoet.

Acaciahoning, 250 gram: ongeveer 3 euro tot 3,50.

Hier zie je een prijslijst van een imker
http://www.dewerkbij.nl/prijslijst.php

En hier nog een.
http://www.honingmagazijn.nl/joomla15/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=24&Itemid=81
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Puur natuur! Onze acacia honing wordt gemaakt volgens een beproefde en geheime receptuur.

Een bijzondere traktatie op geroosterd brood en heerlijk in de thee.

Een mini verpakking van 50 gram. Voor 2,69€
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Wat is dat duur!!! Bij een supermarkt als Albert Heijn kost: 1. AH Excellent Schenk acacia honing € 3,19 per 350 gram, dat is € 0,46 per 50 gram.
2. Melvita Acacia honing € 2,99 per 375 gram, dat is € 0,40 per 50 gram.
3. Langnese Bee easy acacia honing € 2,79 per 250 gram, dat is € 0,56 per 50 gram.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan supermarkthoning NIET VERGELIJKEN met honing van bij de imker!
Vrienden van ons hebben een imkerij, en daar kost een pot zuivere acaciahoning € 4,50.
(Helaas vind ik de prijzen niet op hun site, maar weet dit omdat we deze honing regelmatig kopen.)