Superol desinfecteer-pillen / gorgeldrank

Weet iemand of, en zo ja: waar, ik nog Superol-pilletjes voor gorgeldrank kan krijgen? Ze zijn uit de handel genopmen, maar ik wil ze gebruiken om o.a. drinkflessen te ontsmetten.
Ik bedoel dus NIET de superol zuigtabletten.
Ik zou eventueel graag weten waarmee ik hetzelfde kan bereiken. Uitkoken is geen optie (plastic, dat zou smelten).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

De pillen zijn uit de handel omdat ze te duur zijn, er is wel poeder te verkrijgen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt proberen je plastic flesje te ontsmetten met bruistabletten die gebruikt worden om kunstgebitten te reinigen. Te koop bij elke drogist.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dettol is ook een ontsmettend middel. Wel goed naspoelen!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je drogist of apotheek kan je zeer zeker adviseren wat je het beste kunt gebruiken om drinkflesjes te ontsmetten.