wie valt er onder familie als de rouwkaart gericht is aan familie A Voorbeeld ? Ook de uitwonende kinderen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Echtgeno(o)t(e) of partner, kinderen en kleinkinderen, je kunt ze allemaal bij naam noemen en daarin ook de aangetrouwde, en partners vermelden, maar dat hoeft niet.

Toegevoegd na 2 uur:
Als er nog ouders in leven zijn, horen die er natuurlijk ook bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dag Elsje, mijn vader is onlangs overleden en we hebben zoveel mogelijk mensen proberen te bereiken, met de vraag of mensen zelf het bericht door willen geven als wij iemand vergeten zijn. Vergeet niet dat de rouwenden vaak moe zijn door het waken e.d. en ook emotioneel aangeslagen dus beschouw jezelf in geval van twijfel gewoon als van harte uitgenodigd voor de uitvaart. Koffietafel wordt gereserveerd voor een aantal personen, in geval van twijfel kun je bellen of je genodigd bent. En als er misschien een conflict in de familie is, zou ik daar nu niet zwaar aan tillen. Een sterfgeval maakt mensen zachter. Ik hoop dat ik je vraag goed ingeschat heb, sterkte, diny
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elsje ik denk dat ik dan zelf de avond ervóór zou gaan. Dat is in ieder geval goed. Je kunt hun dan ook vragen of het de bedoeling is dat je bij de crematie bent. En als je graag alleen bij de crematie bent, dan kun je toch even bellen? Groeten Diny