Als je een scheet laat als het vriest waarom komt er dan niet net zo'n wolkje als bij je mond?

gewoon intrese..
:P

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe heb jij kunnen zien dat er geen wolkje uitkwam?
Atleet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een scheet bestaat uit gas : hou er maar eens een vuurtje erbij dan moet je maar eens kijken wat voor steekvlam erachter uit komt maar wel oppassen he.

Antwoorden (8)

Als het een vochtige scheet is zal dat wel gebeuren.

Je ziet namelijk de condensatie van het vocht in de warme lucht als een wolkje (mist). Scheten zijn over het algemeen (gelukkig) niet vochtig, dus condenseert dit ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men kan dit wel een onethische vraag vinden, maar het is puur wetenschap! =D
Er zit geen vocht in, je longen ademen waterdamp uit en in een scheet zit geen vocht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er komt wel een (stank)wolkje,maar dat zie je niet omdat het niet door jouw kleding heen dringt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Nou, mijn stankwolkjes komen echt wel door mijn kleding heen hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En,wat ZIE je dan?
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwrongen gezichten.
Dan moet je hier eens naar kijken:

http://www.1001filmpjes.nl/video/feedfdeaab192ead4ac0%20Filmpje%20Zoeken%20Dampende%20scheet.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verrekt, die laat een natte scheet!
+1 als ik niveau 2 was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahha wat een wolkjes +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-.
dat komt omdat je broek ervoor zit.. tegen die tijd dat je scheet door je broek is, is het gas te veel verspreid waardoor er geen wolkje komt, denk ik..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alles zomaar aannemen hoor. Dus hup, naar buiten, broek laten zakken en eh knallen maar! Haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zit geen vocht in.