Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik goed neplachen?

Ik bedoel met nep lachen voor op foto's niet hard op lachen. Ik ben hier namelijk heel slecht in en het ziet er altijd raar uit op foto's.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg ervoor dat je ogen 'meelachen'! Dus niet enkel je mond in de lachvorm, maar ook de rest van je gezicht. Goed oefenen voor de spiegel!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Denk aan iets grappigs en kijk niet rechtstreeks in de camera (maar net even erboven of ernaast!).
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Oefenen in de spiegel, en zo ontspannen mogelijk kijken, zodat het er natuurlijk uitziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad even oefenen voor de spiegel.

Zo heb ik het geleerd: Probeer je kaak te ontspannen en laat deze losjes hangen, richt je aandacht op je ogen. Probeer je voor te stellen dat je al je energie langzaam door je ogen naar buiten duwt of probeer spanning op je oogleden te zetten (probeer je ogen dicht te duwen maar tegelijkertijd ook open te duwen) . Je merkt nu dat de spieren boven in je wangen lichtjes beginnen te spannen.
Nu denk je aan iets vrolijks en richt je aandacht alleen op die spiertjes boven in je wangen. Zo til je met dat bovenste gedeelte, je mondhoeken en bovenlip ietsje omhoog.

Lastig om uit te leggen, de bewegingen in je gezicht zijn minimaal. Kijk ook welke kant van je gezicht het mooist is. Die kant draai je een klein beetje naar de camera toe zodat je gezicht niet recht voor de camera is. Blijf wel recht erin kijken.

Ook helpt het om onzin in jezelf te gaan vertellen, of gekke verhalen over degene die de foto neemt te verzinnen. Wat vind je het leukst aan jezelf: overdrijf dit vervolgens in je gedachten. Lachen gegarandeerd!

Hopelijk heb je er wat aan, succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding