Ik doe cardio en ik heb het gevoel dat ik te veel kilo's kwijt ben: wanneer merk je dat je lichaam bij het ondergewicht is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had het als reactie neergezet. Maar bij deze.
Bereken je BMI eens. Is deze onder de 19 dan heb je ondergewicht.
http://www.bmiberekenen.nl/

Naast je normale maaltijden is het belangrijk ook tussendoor wat te eten. Vooral na het sporten is het belangrijk om je reserves aan te vullen. Vooral extra eiwitten zorgen voor herstel van je spieren.
Dus een flink bak kwark met meusli of een hand noten na het sporten zou goed zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
meer tussendoortjes lijkt mij inderdaad handig