Hoe kan ik mijn knokkels beschermen tijdens het beoefenen van vechtsport?

Ik doe aan thaiboks en sinds een week heb ik last van mijn knokkel van mijn rechtermiddelvinger. Tijdens het trainen doet dit pijn. Ik gebruik tijdens de training gewoon zwachtels\bandage. Rust geven is geen optie. Bestaat er iets wat ik erover heen kan leggen om het tijdens de training niet te voelen. Iets van een stuk was of zo. Dankjewel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Gebruik bandages of zakhandschoenen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik werk in een vecht en krachtsport winkel en wij verkopen daar gelbandages voor. Dan heb je gewoon een lekke gelpadding speciaal voor knokkelbeacherming. 22,50 starpack of Adidas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag ook na of je de bandage goed doet en niet te strak of los zit...dat kan vaak ook veel schelen...je kan ook een andere inbindmethode bekijken op youtube waarvij je knokkels beter beschermd zijn