Kun je een soa krijgen (dmv kruisbesmetting) als een man met zn hand in je broek is geweest?

Hij heeft alleen de buitenkant van de vagina aangeraakt en is dus niet met zn vingers naar binnen gegaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan zijn, maar dat betwijfel ik ten zeerste. Ben je toch onzeker, dan kan je liefst bij de huisarts langsgaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee , bijna onmogelijk ! Dus 99,9 % niet . Of het zou aan z'n hand moeten zitten . syfilis in ernstig verwaarloosde vorm kan in combinatie met open zweren .:( maar uiterst klein . Platjes tussen z'n nagels kan als de ander net z'n kruis heeft betast . Maar allemaal onwaarschijnlijk maar bij jeuk , afscheiding , pijn bij het plassen , rare geur , of gewoon bij blijvende twijfel raadpleeg je arts . Zeg dan niet dat je denkt dat je iets hebt maar benoem je klachten .