Krijgt een kind op een bepaalde levenjaar een "eigen" lichaamsgeur?

Na mijn idee rook mijn zoon tot sinds kort (hij is nu 2 jaar) net als mij, zelfs precies. Nu sinds een week ruikt hij ... anders.. moet er erg aan wennen. Na mijn idee geen verkoudheids geurtje, dat ruikt heel anders

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Pas met de pubertijd krijgen kinderen een eigen lichaamsgeur. Voor die tijd kan het van het eten komen of ruiken zijn kleertjes naar een ander wasmiddel.
Ivana
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Waarom zoveel suiker ineens?
Ivana
11 jaar geleden
Zou kunnen, maar het is in ieder geval niet een nieuwe lichaamseigen geur.