Wat moet je doen als mensen je lach vervelend vinden?

Soms vind ik zelf dus mijn lach vervelend, dus denk ik andere mensen ook, dus Wat moet ik doen als mensen je lach vervelend vinden? of hoe krijg ik een andere lach? Alvast bedankt voor het meewerken!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het allemaal nogal meevalt. Ik denk dat je onzeker over je lach bent terwijl het waarschijnlijk een doodnormale lach is.. Ik heb geen tips, want ik zou persoonlijk me niet zo snel gaan aanpassen .. Je zou aan een vriend kunnen vragen wat hij van jouw manier van lachen vindt.. Maar ik zou me er niet zo druk om maken..

Het beste antwoord

"soms vind ik zelf dus mijn lach vervelend, dus denk ik andere mensen ook"

Ik denk dat anderen je lach helemaal niet vervelend vinden. Jij denkt dat van jezelf, maar anderen hoeven dat helemaal niet te vinden.

De beste manier om ermee om te gaan (mocht je nou écht een irritante lach hebben) het gewoon zeggen als je gelachen hebt.('oeh ik schaam me dood ik lach echt raar' ofzoiets) Mensen gaan je er dan niet meer op aankijken, maar je lacht jezelf ook uit, of je maakt jezelf ook 'bespottelijk' (wat je eigenlijk niet doet omdat het respect afdwingt als je jezelf om je zwaktes bespot).

of ze zullen gewoon zeggen dat het totaal niet waar is wat jij denkt! Ik denk namelijk dat mensen echt geen last zullen hebben van de manier van lachen van een ander, je zult het waarschijnlijk alleen maar beschamend voor jezelf vindt.

Toegevoegd na 1 minuut:
vinden*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarom zou iemand jouw lach vervelend vinden? Daar geloof ik niets van.
Maar stel dat het zo is, dan is het niet jouw probleem, dus hoef je er ook niets aan te doen.
Blijven lachen hoor !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Accepteren dat het misschien niet zo goed klinkt is stap 1.
Ga je in ieder geval niet in zitten houden, dat is slecht voor je zelfbeeld en je zelfvertrouwen.

Het is niet raar dat je zelf je lach vervelend vind, veel mensen vinden hun eigen stem bijvoorbeeld vreemd om terug te horen. Dat is volkomen normaal. Wat helpt? Tijd. Je gaat het vanzelf accepteren.

Je kunt ook eerst proberen te praten met iemand die je vertrouwt, zoals een broer, zus, ouder, of een goede vriend(in). De kans is groot dat die het helemaal niet vervelend vindt klinken.

Maar als het nou echt niet te doen is en je wilt er heel graag iets aan veranderen, dan zou je kunnen proberen te oefenen met lachen. Neem het geluid op, en oefen en manipuleer zo jouw lachgeluid naar iets wat je zelf prettiger vind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat jij je eigen lach vervelend vinden wil nog niet zeggen dat iedereen dat vind. Tuurlijk zijn er altijd mensen die iets aan een ander niet leuk vinden, maar gelukkig zijn we allemaal identiek met eigen karakters en plus en minpuntjes. Een minpuntje is een mening en geen feit. Dat jij je lach irritant vind wil nog niet zeggen dat die dat ook nog is. Lachen is gezond, dat straalt geluk uit en maakt je nog mooier dan je al bent. Als mensen het zeggen dan zei het zo, zegt meer over hun dan over jou. Voorlopig denk ik niet dat het tegen jou gezegd is dus blijf inderdaad gewoon lachen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minder luidruchtig lachen, scheelt al een hoop.