De nieuwste lasertechniek werkt perfect. Geeft een heel goed resultaat. Het is niet goedkoop, en niet geheel pijnloos.

http://www.libella.nl/beautyandhair/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=21
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja hoor een tattoo kan weg gelaiserd worden ...............maar dat schijnt heel duur te zijn !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger kon je ze weg laten branden. Tegenwoordig kun je ze weg laten laseren. Ook kun je er een andere tattoo overheen laten zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die zijn weg te laseren, maar helemaal weg krijgen gaat niet, je zult altijd iets van litteken blijven zien, dus denk nog eens goed na voordat je je laat verminken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan door laser, daar zijn verschillende types voor nodig, een groenlichtlaser 532nM voor rode kleuren,
een (infra)rode laser voor groen en zwart.
Alleen de kreurstof in de huid verbrandt, de huid zelf blijft min of meer onaangetast.
Er zijn doorgaans meerdere sessies nodig.
De pijn is vergelijkbaar met die van een tattoeage.
Helaas blijven de plaatsen waar de tattoo's wel zichtbaar
maar kleuren meestal wel wat weg door zonlicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een scherpe kaasschaaf....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een andere tattoe erop laten zetten is mooier !je houd altijd een soort brandplek er aan over wat heelmaal niet mooi is .het is duur en doet meer pijn dan er een laten zetten