Gaat gele tandplak weg als je je tanden laat bleken?

Toegevoegd na 37 minuten:
Het is een gele vlek op m'n voortand wat er echt al jaren zit en maar niet weggaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Nee, bleken zit IN je tanden, tandpak zit OP je tanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, gele tandplak krijg je niet weg met bleken, dat lukt niet die plek blijf je dan zien, maar je zal een goede mondhygiëniste moeten zoeken, maak een afspraak en na behandeld te zijn door zo iemand, ben je weer stralend van kleur: wit !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gele tand plak gaat inderdaad niet weg als je het laat bleken,
om het weg te laten halen moet je naar de tandarts gaan en het laten stralen met water en een speciaal soort poeder,dit verwijdert bijna al het tand plak.
Dit kan irritant voelen omdat het poeder en water best hard tegen je tanden aankomt en ook tussen je tandvlees maar het werkt heel goed.