Hoe gaat contact maken op een datingsite?

Sinds heel kort ben ik op een datingsite. Als je eraf gaat om met iemand een email contact te maken wordt je gewaarschuwd dat het dan minder veilig is, ik weet ook niet waarom dit berichtje op de site stond. Nu heb ik iemand leren kennen die ik op een eigen email berichtjes stuur en ontvang. Ik ken hem niet en wil eerst wat meer praten. Zo voor de kerst was dat toch al moeilijk want ik was wel alleen maar ik heb een aantal nare ervatringen gehad zodoende. Ik denk nu dat hij meer iets wil van een echte ontmoeting. Ik vond het over het algemeen toch zo dat mannen weinig woorden gebruiken op de site. Vrouwen zijn anders. Ik zou iemand wel eerst willen leren kennen zoals dat normaal ook is maar ik weet weinig van sites en ben wel een beetje bang dat anderen sneller zijn als ik. Mensen hebben meer contacten opgedaan op het net, zit erin dat ik niet de enige ben dus. Wie heeft ervaring hiermee of kan er iets over vertellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat naar dat je slechte ervaringen hebt opgedaan. Ik kan me voorstellen dat je nu voorzichtig bent. Dat is sowieso heel erg aan te raden, het is ten slotte internet en iemand kan zich totaal anders voordoen dan hij/zij in werkelijkheid is.

Ik vond een goede pagina voor jou met informatie over veilig daten :)

http://a7s32m74.Tubeee.com/

Er is ook een lijst van fakers, check daar dus altijd of jouw contact hierop vermeld staat:

http://1213jx53.ThinkText.com/

Ga vooral op je gevoel af, maar vergeet je verstand niet. Wees voorzichtig met je prive gegevens, geef dus niet zomaar je telefoonnummer etc.

Ik wens je vooral veel dateplezier!