ik ben van plan 15 kilo af te vallen en ik heb een tatoeage op mijn onderarm komt deze te vervormen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk niet, 15 kilo is geen gigantische verandering, het is wel wat eraf maar je armen worden niet veel dunner. Pas als je drastisch gaat afvallen, zoals 30 kilo of meer, zal een tattoo wat vervormen door loshangende huid. maar het is je arm en het is geen drastische verandering. tattoo's op je rug, buik en benen zullen wel kunnen vervormen. Als dit al mocht gebeuren, is dit vaak op te lossen door een huid transplantatie. wat ook vaak vergoed wordt door de verzekering omdat je gezonder gaat leven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké dankje :)

Andere antwoorden (1)

Dat zal nooit veel zijn. Afvallen doe je meestal op plaatsen waar veel vet zit, en dat is niet op je onderarmen.
jc54