Iemand een leuk idee om de eerste baby-schoentjes te "conserveren" ?

Ik ken natuurlijk de manieren zoals verzilveren (vind ik echt van vroeger..) en inlijsten. Maar weet iemand nog andere leuke manieren?

Toegevoegd na 4 uur:
Wat een leuke idee-tjes allemaal! Alvast allemaal bedankt, heb echter nog geen keus gemaakt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+

Het beste antwoord

Ik weet niet of het mogelijk is. Maar misschien kan je ze in doorzichtig hars laten gieten? Dat het lijkt of ze in een groot ijsblok zitten zeg maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Hoe je het zou moeten doen weet ik niet precies, maar in de modder stoppen en er een fossiel van maken lijkt mij wel cool (;

Toegevoegd na 7 minuten:
En zo maak je een fossiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een originele!
+1
Een schoentje met het neusje naar beneden ophangen aan een muur, d.m.v. een stevige schroef. Pennen en potloden erin. Dus een pennenhouder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ze kunnen laten 'verbronzen'.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt het schoentje in een doorzichtig plastic eitje doen en hem dan met een koordje ergens ophangen
die eitjes kun je wel halen bij de blokker of hema of een kreawinkeltje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
dit wilde ik ook zeggen...
Je kunt de schoen in een blok giethars insluiten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er een presse-papier van laten maken, staat erg leuk op een tafel of kantoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik heb gedaan is het volgende: ik heb een fotolijstje gekochte met diepte, je zou ook een houten bakje kunnen gebruiken met een doorzichtige deksel en tegen de muur hangen.
Daar heb ik schoentje in geplaatst met daarachter geplakt een foto van het betreffende kind met het schoentje aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat "conserveren niet leuk ,dat is persoonlijk. Dus heb ik de eerste schoentjes gewoon altijd bewaard in de originele doos. Het is zoals het was/is. Ik koester die tijd.
Van het ene schoentje heb ik van de zool wel een gipsafdruk gemaakt .Ik deed gips in een bakje en liet mijn zoon met zijn voet van het schoentje in het gips staan. Het werd hard en heb het bewaard in de doos met de schoentjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik erg leuk vind en eenvoudig: de schoentjes in een ruime wekpot. Staat erg leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.swaakartistique.nl/

ga naar benodigdheden dan zie je vanzelf ,Polyesterhars (glashelder) in de lojst staan.
daar staat een uitleg over het hoe en wat met gieten van hars.

succes.