wie kan ingredienten van Centrum AtotZ voor volwassenen benoemen?

Ik ben zoek naar multivitamine zonder E nummers en Aspartaam, vandaar dat ik ingredienten van deze vitamine wil weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
gvrox
11 jaar geleden
"zonder E nummers", waarom ? Dus ook zonder E300 (vitamine C), E101 (Vitamine B2) etc ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee behalve vitamine natuurlijk, maar wel wat schadelijker is , bij deze dus bepaalde e nummers word je ook niet vrolijk van als je boek lees ''wat zit in uw eten?'' Daar gaat veel over E nummers...

Het beste antwoord

Calciumwaterstoffosfaat; magnesiumoxide; vulstof E460,
E464; vitamine C; kaliumchloride; stabilisator E1202;
gemodificeerd zetmeel; niacinamide; vitamine E;
ijzerfumaraat; maltodextrine; calcium-D-pantothenaat;
zinkoxide; mangaansulfaat; zetmeel; emulgatoren E470b,
E433; antiklontermiddel E551; gelatine; glucosestroop;
vitamine B6; vitamine B1; vitamine B2; betacaroteen;
kopersulfaat; sucrose; vitamine A; luteïne; foliumzuur;
chroomchloride; natriummolybdaat; kaliumjodide;
natriumselenaat; plantaardige olie; biotine; vitamine K;
vitamine D; vitamine B12; kleurstoffen E171, E132.
fremar
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een uitgebreide ingrediënten lijst kan ik niet vinden, wel het volgende:

- Centrum Adult, Centrum Select 50+ en Centrum Performance(oude formule) bevatten lactose. Centrum Junior, Centrum Cardio en Centrum Materna + DHA bevatten daarentegen geen lactose.
- de Centrum producten bevatten geen gluten. Het zetmeel in Centrum is gemaakt van maïs.
- Centrum bevat een klein beetje sucrose (suiker).
- De grondstoffen die gebruikt worden in Centrum zijn van synthetische oorsprong.

Staat uw vraag er niet bij?
Mocht u het antwoord niet kunnen vinden, dan kunt u altijd contact opnemen met Centrum via info@centrumvitamine.nl

In bron 2 staat een link, waar je de bijsluiter mee kunt downloaden.