Waarom ben ik af en toe verward?

Het gebeurt me wel eens dat mensen zeggen 'doe niet zo warrig' of 'wat doe je weer als een verwarde professor'.
Hoe komt dat, hoe ontstaat dat en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je hebt dan problemen je op 1 onderwerp te concentreren.
In je hoofd ben je ook met andere zaken bezig. Dit soort gedrag zit een beetje in je en hoort waarschijnlijk zelfs bij wie je bent.
Als je het echt wilt veranderen, zou ik proberen je wat meer te focussen op de dingen waar je op zeker moment mee bezig bent, maar natuurlijk zal het niet aanvoelen, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dan ben je met andere dingen bezig dan de werkelijkheid... Hou je alleen bezig met de werkelijkheid, dan is de verwarring meteen weg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je met je gedachten ergens anders.Ik heb dat ook weleens.Je bent dan eigenlijk niet zo geinteresseerd in wat de ander te melden heeft op dat moment omdat je nog heel veel dingen moet doen.Druk,druk,druk en ja .dan wil het weleens voorkomen dat je warrig overkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan jezelf niet meer bijhouden. Je bent te druk, met teveel dingen gelijktijdig bezig en je bent moe, waardoor alles in de war raakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn huisarts zou zeggen:
Delete je harde schijf eens en neem gelijk een dot gas terug.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet prioriteiten stellen in je activiteiten en sociale contacten zodat je je maar op een aantal dingen hoeft te concentreren en je daarbij ook beter bij de les blijft. En sowieso is het echt geen schande om een beetje warrig te zijn, kan zelfs heel grappig zijn zolang je op die manier geen belangrijke dingen ontglippen.