Helpen de zalfjes tegen littekens echt? Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik heb vanmiddag een bultje (bindweefsel) weglaten halen. Ik heb er nu 3 hechtingen in zitten, en nu vroeg ik me af of die zalfjes tegen littekens wel helpen? Ik had ook iets opgevangen van Biodermal, maar dat is vrij duur...

Weet jij het antwoord?

/2500

Als de arts de hechtingen netjes gedaan heeft, zul je al weinig lidteken overhouden. Smeer er een anti bacteriele zalf op de eerste dagen, en als de wond echt dicht zit, met Aloé Vera zalf een paar keer per dag. Ik had hetzelfde een maand geleden, en je ziet er geen barst meer van..

Wanneer je littekens als ze nog vers zijn behandeld met koninginnegelei, dan is de kans zeer groot dat je helemaal niets meer ziet. Koninginnegelei is een gelei van de bijenkoningin. Je kunt ze bestellen bij de betere reformwinkels en sommige drogisterijen. Bij mij heeft het heel goed geholpen, je ziet niets meer. Toegevoegd na 3 minuten: http://www.hetbijengeheim.nl/produktinformatie/info_koninginnegelei_creme.htm Toegevoegd na 5 minuten: van moet voor zijn

calendulla-zalf is ook erg genezend voor zo'n littekens..

Wassen met unicura (vooral bij douchen e.d.) vanaf het moment dat het echt gaat genezen met vitamine e creme (bij kruidvat een paar euro) insmeren en goed schoonhouden met uni cura

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100