hoi ik ben Rick hoeveel hartkloppingen maakt je hart totaal in heel je leven????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hee Rick, 1 vraagteken is genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar 4 is leuker :-p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het maar niet uitrekenen, want het zijn er
zoveel dat je er misschien van schrikt en dat jou
kloppingen gelijk stoppen.... ... .. .

Antwoorden (1)

Er van uitgaande dat je 80 wordt, en je hart in rust gemiddeld 60 tot 100 keer per minuut slaat, wanneer je sport misschien zo'n 140 keer - zeggen dat het gemiddeld dan 85 per minuut is.

85 slagen per minuut, keer 60 minuten, keer 24 uur, keer 365 dagen, keer 80 jaar = 3.574 miljard keer.

Grove schatting, uiteraard.