Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom vinden we het zo vreselijk vies als er een haar (van een ander) in ons eten zit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Een haar in je eten is sowiezo smerig en als het van een ander is,vind men dat nog veel onsmakelijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er haren in kunnen zitten, dan kan er veel meer in zitten... Dus dat haar is een teken dat het niet klopt, niet helemaal, nee helemaal niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet prettig is om het naar binnen te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jek! Zo'n haar die half in je keelgat zit en die je eruit moet trekken, want doorslikken lukt niet. Mega smerig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een haar in het eten doet me niets. Een vlieg dat is pas vies zit op stront en daarna lekker op je eten.

Het is het idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haren vind je overal: op kleren, de bank in het afvoerputje. Dat doet wat schmutzig aan en associeert, dus vies...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haren zie je overal... en kort om het lijkt erg vies en lekker is het ook niet! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel vies als het haren van honden of katten zijn,is het een haar van mezelf dan kan ik er mee leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet iedereen hoor.

Ik zat zondag nog in de Cappucino en er zat een haar in mijn chocolade taart. Ik heb de haar er gewoon uitgehaald. Het was een mooie vrouwenhaar dus dat maakte dat ik even ging kijken van welke serveerster de haar was ...

Taart was lekker hoor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een haar smaakt nergens naar, maar het kriebeld in je strot en de gedachte erbij dat zoiets van iemand anders in je mond zit maakt mij in ieder geval misselijk. Net als een nagel, blehhh...

Het doet mij de broek niet bollen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voelt vies in je mond! Ik vind het ook ranzig als mn eigen haar in mn eten zit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding