Waarom vinden we het zo vreselijk vies als er een haar (van een ander) in ons eten zit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (11)

Een haar in je eten is sowiezo smerig en als het van een ander is,vind men dat nog veel onsmakelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er haren in kunnen zitten, dan kan er veel meer in zitten... Dus dat haar is een teken dat het niet klopt, niet helemaal, nee helemaal niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet prettig is om het naar binnen te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jek! Zo'n haar die half in je keelgat zit en die je eruit moet trekken, want doorslikken lukt niet. Mega smerig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een haar in het eten doet me niets. Een vlieg dat is pas vies zit op stront en daarna lekker op je eten.

Het is het idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haren vind je overal: op kleren, de bank in het afvoerputje. Dat doet wat schmutzig aan en associeert, dus vies...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haren zie je overal... en kort om het lijkt erg vies en lekker is het ook niet! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel vies als het haren van honden of katten zijn,is het een haar van mezelf dan kan ik er mee leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet iedereen hoor.

Ik zat zondag nog in de Cappucino en er zat een haar in mijn chocolade taart. Ik heb de haar er gewoon uitgehaald. Het was een mooie vrouwenhaar dus dat maakte dat ik even ging kijken van welke serveerster de haar was ...

Taart was lekker hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een haar smaakt nergens naar, maar het kriebeld in je strot en de gedachte erbij dat zoiets van iemand anders in je mond zit maakt mij in ieder geval misselijk. Net als een nagel, blehhh...

Het doet mij de broek niet bollen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voelt vies in je mond! Ik vind het ook ranzig als mn eigen haar in mn eten zit!