Bestaat er iets tegen extreme verstrooidheid / vergeetachtigheid?

Ik ben pas 22 maar heb constant last van een beperkt geheugen, ik ben niet dom (heb m'n hbo papiertje) maar mijn geheugen laat me op alle mogelijke vlakken in de steek.

Je kent het wel, je loopt een kamer binnen en bent vergeten waarom je de kamer binnen ging.. Ik heb dit met alles! Het probleem is vooral dat er geen verbetering in lijkt te komen maar alleen maar erger wordt.

Mijn leven wordt steeds drukker en hiermee steeds chaotischer. Ik zoek iets om m'n hoofd op orde te houden.. Zijn hier middelen voor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het lijkt me dat je gewoon te veel aan je hoofd hebt. probeer eens met minder verschillende dingen bezig te zijn en probeer je niet af te laten leiden. concentreer je op waar je mee bezig bent. ik heb het ook maar had het niet op jouw leeftijd, ben er toevallig vorige week voor naar de huisarts geweest, het ligt aan stress, vol hoofd en in mijn geval leeftijd en medische conditie. ik ga er vanuit dat je gezond bent en als dat dus zo is, heb je het een beetje in eigen hand. minder stressen, minder dingen tegelijk aan pakken en wat meer relaxen, dat werkt goed, af en toe naar buiten is ook goed voor je. doe dat ook maar, iets meer de buitenlucht in. sterkte !

Vaak ligt t aan t eten, ga naar homeopaat, hoor alleen maar goeie verhalen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100