is er een truc om als vrouw in een klein potje te plassen (voor onderzoek) zonder morsen ?
Ik moet morgen een ochtendurinestaal bezorgen, maar het potje waar dit in moet is enorm klein.
Plus wat een gedoe : het eerste stuk moet ik in het toilet plassen, en het laatste in het potje. hoe kan je dat nu weten?
In ieder geval heb ik geen zin om op mijn handen te plassen. eerst in een groter recipiënt is ook geen optie, vermits daar bacillen kunnen op zitten en dan krijgt de dokter een verkeerd beeld.
Is er een truc?
Toegevoegd na 3 dagen:
heel veel goeie tips gekregen, te moeilijk om hieruit de beste te kiezen... bedankt iedereen!
er bestaan "vrouwvriendelijke" potjes .
Te koop per 3 stuks in doosje bij elke drogist ..
En dan klagen dat de uitgaansjeugd tegen de gevel plast... Ja nogal wiedes; eerst zelf de voorwaarden scheppen/toestaan waardoor dit euvel op kan treden. We zouden 't moeten doen zoals in Engeland: in elk gehucht een gratis openbaar toilet. Formidabel! Chapeau. We hebben werklozen genoeg om zulks hier ook op te zetten/onderhouden/schoon te houden; dat kan 't probleem niet zijn.
Bovendien gebruiken vrouwe openbare (straat)toiletten eigenlijk niet, zelfs niet bij hoge nood. Logisch gevolg is dat gemeenten kiezen voor enkeloe openbare mannentoiletten / pisbakken, en vrouwentoiletten maar helemaal schrappen.
Zolang je staande kunt piesen is het geen probleem , maar als je moet gaan zitten....nee, laten we het er maar op houden dat ik graag betaal voor een toilet-met-juffrouw of een toilet-met-verplichte-consumptie.
ik gebruik in ieder geval wél openbare toiletten, betalend of niet.
maar dat er vooral voor mannen gezorgd wordt om gebouwen te beschermen, hmmm... dat geeft bij mij al meteen de neiging om een actie te voeren met een massa vrouwen die via een plastuit tegen allerlei gebouwen plassen.
Ik denk dat het vooral veel goedkoper en simpeler is een mannentoilet te bouwen dan een vrouwentoilet, en minder onderhoud vergt (gewoon even spoelen - er is geen WC-papier en minder mogelijkheid om een urinoir te verstoppen met rotzooi. plus als er iemand naast plast sta je enkel met je schoenen in het nat, je kan het toilet nog gebruiken)
In ieder geval : als ik moet, dan ga ik. en mijn vriendinnen, die gaan ook. net als judokus ga ik in een zo een muntjestoilet, en ik ga zelfs op een plastieken mobiel bouwvakkerstoilet als het hoogdringend is (gelukkig zijn er veel werken in de stad waar ik woon :)). hang dan natuurlijk wel een stuk boven de zitting, maar moeten is nu eenmaal moeten. Verder heb ik een aantal speciale methodes ontwikkeld om bij zeer hoge aandrang te kunnen plassen op plaatsen waar er geen toilet is, zonder dat iemand het merkt. En heb een alternatief toilettenplan, bv. ziekenhuizen, scholen etc waar ik kan gaan plassen.
Ik vertik het gewoon telkens iets te gaan drinken om te kunnen gaan. Heeft ook weinig zin : je moet dan toch weer snel gaan want je hebt gedronken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.